A ja niedawno kupiłem Falkeny ZE 914 rozmiar 225/45/17. Uzywki z końca 2013 i 7mm bieżnika. Ktoś miał z nimi do czynienia? Jeszcze ich nie zamontowałem, więc sam nie jestem w stanie nic powiedzieć. Parametry podane przez producenta mają dobre i opinie w necie są niby OK, ale nigdy nie wiadomo kto je pisał
Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Conti CPC5 FR założone. Po GY hydragrip nie wiedziałem, że można mieć tak cicho w samochodzie. Już chciałem wysiadać i patrzeć, czy silnik chodzi Zobaczymy co dalej
Conti CPC5 FR założone. Po GY hydragrip nie wiedziałem, że można mieć tak cicho w samochodzie. Już chciałem wysiadać i patrzeć, czy silnik chodzi Zobaczymy co dalej
Ja również jestem nimi pozytywnie zaskoczony.Cicho,komfortowo choć na początku miałem wrażenie że ciut miękko.
Ja jestem mocno zadowolony z trakcji Dunlop Sport Maxxx RT nie są głośne, dobrze trzymają a jak im za zimno to dają znać żeby nie naginać :szeroki_usmiech tak od 5* mocno dają po uszach. W poniedziałek ma być śnieg :roll: jakoś może się uda
Hubee, ja teraz zakłdałem klientom hankooki w 19 i 20.
yoko bym się bał za względu na ząbkowanie kiedyś miały z tym problemy. ale teraz coraz mniej opon ząbkuje , choć klientce nokiany prawie nowe z accordzie wywaliło..
No wlasnie ja chcialem S1 Evo 2, lub Nokian zLine, ale gumiarz goraco polecal Yoko. Podobno sie Yoko poprawilo. Evo 2 na niemieckim forum maja tendencje do zabkowania. Komu tu wierzyc? :evil: Mam zrobiona swieza geometrie. Zobaczymy. A moj przod i tak nie przejedzie wiecej jak dwa sezony. :diabelski_usmiech
Po pierwszym deszczu wiem że to był doby pomysł specjalnie wjechałem w głęboką wodę przy większej prędkości nawet nie poczułem że koła mają uślizg lub zwiększony opór
Hmmm, w moim przekonaniu, być może błędnym, zwiększony opór opon po wjechaniu w kałużę jest zjawiskiem pożądanym i świadczącym o skuteczności opony. Stawia opór = wypiera wodę = nie ma aquaplaningu.
Conti CPC5 FR założone. Po GY hydragrip nie wiedziałem, że można mieć tak cicho w samochodzie. Już chciałem wysiadać i patrzeć, czy silnik chodzi Zobaczymy co dalej
tez mam takie kapcie (conti) i naprawde swietnie na wodzie daja rade ;]
Były:
Astra F 1.4 16V 90KM - 1998rok
Astra H 1.7 CDTI 101KM - 2005rok
Dorzucę jeszcze o CPC5 jedno zdanie. Pomimo rantu ochronnego na felgę wygląda trochę "balonowato". Porównuję z innymi i zauważam, że jak jest rant to bok opony "licuje" pionowo z felgą a tutaj jest wyraźne wybrzuszenie od ciężaru samochodu. Uprzedzę sugestie - ciśnienie przód i tył są prawidłowe. Taki mają wygląd. Ale to szczegół. Wolę to niż hałas GY Hydragrip
Miał ktoś z Was opony 225/50/16. Jako zamiennik idealnie zamieniają się z 205/55/16. Nigdzie nie mogę znaleźć kogoś kto miał taką konfigurację na feldze o szerokości 6,5.
Opony 2 cm szersze tylko pytanie czy nic nie ociera. Czy ktoś może mi pomóc w tym temacie.
Komentarz